Що робити, якщо просять прислати інформацію факсом або на електронну пошту

Продовжуємо боротися з секретарями. Цього разу відповідаємо на: «Пришліть інформацію факсом або на email.»

По-перше, немає проблем вислати щось факсом, тому що письмова пропозиція — це привід для подальшого контакту. У багатьох випадках варто уточнити, на чиє ім’я має бути лист, а потім висилати.

З іншого боку, ми розуміємо, що у багатьох випадках подібні пропозиції читати ніхто не буде. Наша мета тоді все-таки добитися розмови з керівником.

Думки-цілі.

Щоб вислати пропозицію, треба уточнити у керівника, що конкретизувати, а що упустити у викладі. Інформація важлива, але може загубитися. Пропозиція факсом не передає усіх тонкощів. П’ять хвилин особистої розмови з керівником дасть більше, ніж 10 листів пропозиції.

Ми особливі, пропозиція факсом цього не передасть.

Менеджер по продажах Металевого заводу вирішив подзвонити заступникові губернатора по будівництву, тому що дізнався, що в місті прийняли рішення будувати новий віадук.

Наш менеджер по продажах не такий наївний, щоб не усвідомлювати той факт, що багато подібних проектів лобіюються, підкуповуються або віддаються своїм підрядникам. Але на те він і менеджер по продажах, щоб пробувати і вірити в успіх. Тим більше що не все ж чиновники корумповані.

Продавець: Добридень, Ігор Ніколаєв, Металевий завод. Я знаю, що зараз у вас проходить тендер на участь у будівництві нової розв’язки. З’єднайте мене, будь ласка, з Опанасом Никитичем.

Секретар: Пришліть інформацію факсом. Якщо вона нас зацікавить, ми самі передзвонимо.

Бумеранг

Так я і прошу мене з’єднати, щоб уточнити деталі і вже на підставі розмови вислати пропозицію, яка підходить під ваші запити.

Приказки, прислів’я, вислови, цитати

Знаєте, як то кажуть, ліс рубають, тріски летять. Зараз у вас роботи безліч, а наша пропозиція дуже важлива. Як би не загубилося на столі у Опанаса Никитича. Тим більше що я можу не врахувати тонкощів, мені треба порадитися з ним.

Метафори, аналогії

Щоб побудувати корабель, потрібне креслення. Ось і мені потрібні вказівки від Опанаса Никитича (будь він недобрий, так важко друкувати його ім’я)! Його вказівки — це для мене креслення. А корабель — ця моя пропозиція.
Пред’явлення аргументів — логічний спосіб

Згоден, що письмова пропозиція важлива і потрібна. Але я сумніваюся, що врахую усі тонкощі, які вас потрібні. Тому прошу вас з’єднати, щоб зробити уточнення.
Емоційний спосіб

Мені треба тільки три хвилини часу Опанаса Никитича!

Посилання па норми

У 90 %% тендерів спочатку замовник ставить деякі умови, а потім виконавець пропонує письмово своє рішення.

Зрушення в минуле

А в яких випадках Опанас Никитич дозволяв сполучати з ним?

Зрушення в майбутнє

Опанас Никитич сам потім вас похвалить, що ви оперативно розібралися і з’єднали з ним такого цікавого постачальника, як ми.

Повторення і пом’якшення

Так, пропозиція факсом — це важливо, але хіба це заважає нам переговорити впродовж двох хвилин?!

Зміна ролі клієнта

Ви ж самі знаєте, наскільки зайнятий Опанас Никитич! Ви б стали розбирати велику пропозицію, яка не відбиває ваших запитів? А якщо ви уточнили постачальникові якісь деталі, то потім вам і цікавіше читати, і час економите.

Наведення прикладів

Знаєте, у мене був випадок, коли я розмовляв сочень високопоставленою особою. Мене з’єднав секретар. Так він сказав, що завжди любить усно поставити завдання постачальникові, а вже потім розглядати письмову пропозицію.

Підміна і/або розділення заперечення

Можливо, Опанас Никитич зайнятий зараз? Тоді я можу передзвонити пізніше.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>